Strategie voor SEA: wat is succesvol?

In dit blog heb ik een introductie gegeven voor SEA. Wat voor meerwaarde heeft het voor bedrijven en hoe kunnen wij u hiermee helpen? Nog interessanter is om een goede strategie te formuleren die veel nut heeft bij het gebruiken van SEA. Zeker voor bedrijven zonder enorme budgetten is het van grote meerwaarde zoveel mogelijk uit je budget te halen. Ik geef hier een paar zaken aan waar op gefocust moet worden om een goede strategie voor SEA op te stellen.

Lees verder

Pim is SEO specialist bij Blue Leopard. Hij zorgt maandelijks voor verbetering op het gebied van ranking, linkbuilding en de vindbaarheid van onze klanten. Daarnaast schrijft hij wekelijks een blog over zijn specialisme.

De toekomst van SEA

Op het jaarlijkse Google Performance Summit werd er een presentatie gegeven over veranderingen in AdWords en Analytics. In dit blog bespreek ik de belangrijkste bevindingen van de presentatie met AdWords in het bijzonder. Omdat er veel veranderingen doorgevoerd worden zal ik alleen de meest belangrijke bespreken. Wat is de toekomst van SEA?

Lees verder

Pim is SEO specialist bij Blue Leopard. Hij zorgt maandelijks voor verbetering op het gebied van ranking, linkbuilding en de vindbaarheid van onze klanten. Daarnaast schrijft hij wekelijks een blog over zijn specialisme.

SEA strategie moet anders door nieuwe lay-out

Met de nieuwe wijzigingen in de nieuwe lay-out van de Google zoekresultaten is er sinds de update een stijging in de CPC’s te merken. Dit zijn de ‘cost per click’ of klikprijs voor zoekwoorden waarop je een advertentie wilt plaatsen. Er zijn verschillende aanleidingen voor deze stijgingen en hier moet natuurlijk op ingespeeld worden om een goede SEA strategie te behouden.

Lees verder

Pim is SEO specialist bij Blue Leopard. Hij zorgt maandelijks voor verbetering op het gebied van ranking, linkbuilding en de vindbaarheid van onze klanten. Daarnaast schrijft hij wekelijks een blog over zijn specialisme.

Waarom SEA en SEO samen moet werken

In dit blog van enkele weken terug heb ik de impact van de nieuwe Google lay-out uitgelegd. Deze aanpassingen hebben op zowel SEA en SEO een grote impact. Vooral door de verplaatsing en uitbreiding van de locaties waar advertenties verschijnen is het belangrijk om te kijken of SEA of SEO niet de overhand krijgt.

Lees verder

Pim is SEO specialist bij Blue Leopard. Hij zorgt maandelijks voor verbetering op het gebied van ranking, linkbuilding en de vindbaarheid van onze klanten. Daarnaast schrijft hij wekelijks een blog over zijn specialisme.

Introductie in SEA

Hoewel ik begonnen ben met het specialiseren in SEO, zijn voor mij alle mogelijkheden die online marketing biedt zeer interessant. Iets wat vaak synoniem wordt gebruikt met SEO is SEA. SEA draait om de betaalde advertenties die je door Google kan laten plaatsen bij bepaalde zoekopdrachten. In dit blog geef ik een introductie wat de mogelijkheden zijn met SEA en hoe het u kan helpen.

Lees verder

Pim is SEO specialist bij Blue Leopard. Hij zorgt maandelijks voor verbetering op het gebied van ranking, linkbuilding en de vindbaarheid van onze klanten. Daarnaast schrijft hij wekelijks een blog over zijn specialisme.