Creëer engagement en verlaag uw transactiekosten.

Gebruikersgemak en kosten besparen

Om transactiekosten te drukken kiezen veel organisaties er voor om geautomatiseerde backends op maat te laten maken. Een geautomatiseerde backend kan er bijvoorbeeld voor zorgen dat telefoongesprekken verplaatst worden naar het digitale platform, waar zowel u als de klant toegang tot heeft. Ook kan het veel tijd besparen op het gebied van archiveren. Dit met een terugkoppeling naar bijvoorbeeld de ontwikkelingen van verdienmodellen.

Onze aanpak

Alle creaties beginnen met een intake met de klant om een duidelijk inzicht te krijgen in de doelstellingen. Aan de hand van de doelstellingen bepalen we wat het uitgangspunt van de software moet zijn. Welke functionaliteiten dient het te bevatten? Wie werken ermee? En dan natuurlijk; wat is de planning? Deze planning wordt gedeeld met de klant zodat ook zij een duidelijk beeld krijgen van het proces. Daarnaast proberen wij de klant zoveel mogelijk bij het gehele proces te betrekken.

Proces

1.
Intake
2.
Schets / design
3.
Master template
4.
Functioneel ontwerp
5.
Controlemoment
6.
Template design
7.
Controlemoment
8.
Content maken en/of aanleveren
10.
Oplevering

Voordelen

  • Creëer brand awareness
  • Bespaar transactiekosten
  • Bied uw klanten extra service
  • Innoveer binnen uw branche
  • Usability design