"Start with Why, but don’t forget Who"

Content en copywriting

Ieder bedrijf heeft haar eigen verhaal. Hoe zij is ontstaan, wie er aan het roer staan, waarom zij is ontstaan. Dit verhaal moet pakkend zijn, het moet de doelgroep aanspreken en aansluiten bij de positionering en tone of voice. Tekstuele content bestaat er in alle soorten en maten, in alle talen. Het wordt gebruikt op websites, social media, kranten, magazines, brochures, enz. Ieder bedrijf heeft er dus mee te maken. Wij helpen bedrijven met een effectieve content strategie, de implementatie en uitvoering hiervan.

Onze aanpak

Met een gedegen contentstrategie waarin staat wie je doelgroep is, wat de boodschap is en hoe deze overdragen kan worden ben je al een stapje in de juiste richting. Veel bedrijven kampen echter met het probleem dat ze niet de juiste mensen in dienst hebben voor content creatie of dat de transactie kosten van content erg hoog liggen. Dit kan op verschillende manier aangepakt worden, onder andere: u besteedt content creatie volledig of gedeeltelijk uit of u (we) bedenkt een strategie of u combineert deze opties.

Opties

Wij stemmen graag de volledige strategie af op de behoefte van u en uw klant. Zo is er een zee aan mogelijkheden voor content en copywriting bij Blue Leopard:

1.
Wij helpen u met een strategie, u maakt zelf de content
2.
U schrijft de content, wij redigeren de teksten
3.
Wij schrijven de content op basis van uw informatie
4.
Wij schrijven de content op basis van door onderzoek vergaarde informatie
5.
Een op maat gemaakte optie of een combinatie van meerdere opties

Voordelen

  • Branded content draagt bij aan een sterk merk
  • Content is essentieel voor een goede online vindbaarheid
  • Content creëert verbintenis met de doelgroep op emotioneel vlak